Coronavirus
Hoe gaan we bij Schoenweb.nl met het coronavirus om?
Bij
Schoenweb.nl houden we de ontwikkelingen rond het coronavirus scherp in
de gaten. Waar nodig zullen wij maatregelen treffen voor onze klanten
en medewerkers. Gezondheid en veiligheid staan hierin voorop.
Wij
volgen hierbij de algemene richtlijnen vanuit het RIVM en zullen de
nodige voorbereidingen treffen zodat wij onze diensten kunnen
continueren.
Wat betekent dit voor jouw bestelling op Schoenweb.nl?
Voor
nu verandert er niets aan jouw bestelling. De medewerkers van
Schoenweb.nl zorgen ervoor dat jouw bestelling op tijd en netjes
ingepakt de deur uitgaat. Aangezien het coronavirus niet kan worden
overgedragen via post of pakketten, wordt ook de bezorging van post en
pakketten via PostNL zoals gebruikelijk voortgezet. De PostNL chauffeur tekenen voor ontvangst na jouw
toestemming.
Bereikbaarheid klantenservice
Onze klantenservice blijft telefonisch bereikbaar op 0595-431204 op de volgende openingstijden:
Maandag t/m vrijdag - 09.00 - 20.00 uur
Zaterdag - 09.00 - 17.00 uur
Zondag - 12.00 - 17.00 uur
E-mailen kan naar info@schoenweb.nl We streven naar antwoord binnen één werkdag.
Andere veelgestelde vragen:
Mijn PostNL-punt is gesloten. Waar haal ik nu mijn pakket op?
Raadpleeg
de Track & Trace informatie die je van ons ontvangen hebt. Kom je
er niet uit, bel dan met onze klantenservice. Zij zullen het voor je
nakijken en eventueel contact opnemen met PostNL.
Ik ben in quarantaine, kan iemand anders mijn pakket ophalen?
Het
is mogelijk om het door iemand anders te laten ophalen. De persoon die
jouw pakket ophaalt, moet een geldig legitimatiebewijs meenemen (geen
kopie) en de Track & Trace-code en jouw adres kunnen opgeven.
Meer informatie
Mocht
de situatie rondom het virus veranderen, dan passen we de informatie op
deze pagina aan. Voor specifieke vragen verwijzen wij je graag naar
de website van het RIVM.